Datum: 2009-07-06 Tidpunkt: 15:33:16 / Kategori: Matrapporter \ 1 kommentarer
Som blev dagens lunch och gårdagens middag blir dagens middag hängde ni me ?och det blev så föratt jag jobber sent så därför blev det att jag kastade om maten
 Ingredienserna till dagens lunch

 Färdig maträtt  kan tillägga att jag saknade riset till det kanske blir så att jag kokar det när jag kommer hem så att det finns tills imorgon till lunchen

Ett mellanmål har jag hunnit med också och det blev jordgubbar och grädde

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej igen.



Har du provat fullkornsbulgur eller helt dinkel istället för ris? Mycket godare tycker jag.

2009-07-06 @ 20:46:07
URL: http://skarpdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback