Datum: 2009-01-20 Tidpunkt: 23:09:40 / Kategori: Inspiration \ 0 kommentarer
Först och främst från mig själv över vilka framgångar som jag har lyckats med hittills .

Att jag har ändrat min livsstil

I och med att kilon har försvunnit så har min självkänsla vuxit

Jag har blivit piggare & gladare

Det är roligt att köpa nya kläder vilket innebär att man har fått ge  bort en hel del

Det är kul att väga sig och mäta sig om det har gått åt rätt håll !!!

Att jag har börjat att träna som jag har funderat i många år som jag inte har vågat tagit tag i

Varje dag som jag har hållit till det som jag hade planerat

Dom som peppar mig både här på bloggen och på jobbet  !!

Bättre hälsa

SÅ här nära MÅLET har jag aldrig varit !!!
 
Det finns säkert mera  det kommer kanske nån ny lista så småningom !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback