Datum: 2009-01-01 Tidpunkt: 22:30:38 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer

Det som hände var :

Jag har fått fara till Paris några dagar det var min första utlandsresa   med en kompis och hennes barn
Vi var till Disneyland och det var en upplevelse  det var så otroligt vackert!! Ja givetvissåg vi  Eiffeltornet , Triumpbågen o lite annat som fanns att se Man skulle bara haft mer tid att vara där att bara gå och titta på byggnader som dom hade gjort .

Det var när jag vågade anmäla mig till en träningsgrupp som ledde  till att jag vågade började att träna som jag hade funderat på men har aldrig vågat !!

Jag slutade med viktväktarna och började med stenålderskost / Lchf  och det gjorde att mitt sötsug försvann och att jag slutade med pepsin !!

Har ett jobb som jag trivs med så himla bra

Och  att jag har fått vara frisk ! Det var väl stora drag vad  som hände !! Annars har det väl rullat på som vanligt

Jag startade denna blogg föratt  den ska sporra mig, ge mig motivation, och press på mig  som gör att jag går i mål i år !!


        




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback