Datum: 2009-01-05 Tidpunkt: 06:35:21 / Kategori: Tankar \ 1 kommentarer

Så ska jag anmäla mig till träningspassen  för gör jag inte det så misstänker jag att det finns risk att hoppa över så det brukar jag se till att göra på måndagarna Sen är det arbete som gäller och efter  blir det utgång   VI SKA HA DET SÅ ROLIGT !!

Så imorgon är jag beredd på ett + MEN det får bli det  för det är inte så ofta vi går ut  tillsammans en arbetskompis och jag så det kan nog bli en del kundsnack  och lite annat snack misstänker jag !!


Kommentarer
Postat av: Get a grip

Grattis till den fina morgonvikten!



Man måste unna sig lite också, jag med ska ha sååååå roligt i kväll. Det är jag värd!

2009-01-05 @ 07:42:01
URL: http://skarpdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback