Datum: 2009-01-13 Tidpunkt: 21:28:06 / Kategori: Motion \ 0 kommentarer

Efter att ha jobbat  så for jag och tränade styrkemix , det visade sig att dom hade fått igång sina nya maskiner så det var spännande för en som inte har tränat så länge !!
En övning klarade jag inte om jag törs skriva det för jag var helt enkelt för svag men det var inte bara jag som hade problem med den övningen så den kanske  hon skulle ta bort MEN ska iväg på samma pass på  torsdag men dom brukar inte ha samma övningar så få se då vad det blir då ! 
Idag var det   Helena Engman (kulstöterskan ,ni vet )  som höll i passet  helt suverän som instruktör  !!


Det är ni som håller i passen som gör att jag  tycker att det är roligt att träna föratt man ska fortsätta så MÅSTE man trivas och det gör jag hos er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback