Datum: 2009-01-19 Tidpunkt: 07:04:30 / Kategori: Mina framsteg \ 2 kommentarer

Nu på morgon har jag mätt mig då hade jag minskat så är :

Vad                     -4
Knä                    -2
Lår                     -7
Höfter              -32
Midja               -23
Byst                 -26
överarm            -5
Hals                  -5
Vikt                  -32


MIdjemåttet var 89 idag och när jag började så var det 112  Det är väl måttet jag kommer att börja mäta varje vecka föratt se om det händer nåt kanske inte så mycket på vågen men i midjan förhoppningssvis . Och dom andra kommer jag att mäta var 4e vecka.  BMI t har minskat från 38 till 25,1  så nu har jag gått från Fetma till nästan normalvikt det är 25 och jag hade 25,1 så det är nära men med tanke på min längd så ska jag ner några kilon till !!


Kommentarer
Postat av: Anki

Heja Erika, vad duktig du är, så som du kämpar är du snart i mål och nere på flugvikt:)

Bra jobbat!!!!!!!!!!

2009-01-19 @ 07:25:19
Postat av: Kicki

var bara tvunge att kika in igen. Vilken energi du har. jag har nu ögnat igenom lite mer än förra gången. Visst är det så att man lurar kroppen i tron att man äter nyttigt fast det inte är så. tänker på utbytet chips mot popcorn. Själv har jag blivit överkänslig mot konserverningsmedel och färgämnen så jag måste laga all mat från grunden. Vilket i och för sig är positivt. Vi får i oss ca 3 kg kemiska substanser/år/person. så det är inte konstigt att människor är sjuka och har övervikt. Fortsätt kämpa du är jätteduktig med tanke på var du arbetar.

kram Kicki

2009-01-19 @ 10:51:55
URL: http://kickilindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback