Datum: 2009-01-30 Tidpunkt: 08:10:52 / Kategori: Tankar \ 1 kommentarer
Och det är om Bloggare  som vill få ut sin ilska

Insändaren skriver så är :

Lyckliga människor bloggar aldrig . Det gör mest de som vill få ut sin ångest och ilska .

Så med andra ord så lider jag av ångest och ilska föratt jag vill gå ner i vikt och att må bra . Tycker ni att det är fel att starta en blogg  som motivering för att få lite större press på att lyckas  i mitt fall att gå ner i vikt och att motionera , Jag kan tillägga att en i min närhet gillade inte att jag skulle börja blogga MEN samtidigt så är det upp till mig vad jag vill skriva och lämna ut .

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej.

jag tror inte på insändaren förstås. Det som känns rätt för dig är rätt. Sen kan man tycka vadsomhelst om att lämna ut sig på nätet och liknande. Om det skulle sluta kännas bra så är det bara att stänga bloggen och sluta.

2009-01-30 @ 08:30:42
URL: http://skarpdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback