Datum: 2009-01-26 Tidpunkt: 18:30:45 / Kategori: Matrapporter \ 1 kommentarer
som jag vet har funnits men inte vågat testa för jag har varit lite skeptisk men nu är det gjort och det är Blomkålsmos som inte blev så tokigt med lite kryddor och smör  kanske en för mycket grädde så den blev en aning för lös men det går det smakar som rotmos tycker jag iaf. Så det blir nog att göra nån mer gång så det blir att äta det sen  efter träningen och en kycklingklubba till  och imorgon till lunch blir det samma som ni ser så har jag ändrat mig lite vad det gäller maten. 

Kommentarer
Postat av: Get a grip

Hej.

Tänk att det gick även för dig som inte tykcer om blomkål. Mina bröder älskar det, själv har jag faktiskt aldrig smakat. Måste nog bjuda in mig till dom, eller dig ;), på middag.

2009-01-26 @ 20:09:59
URL: http://skarpdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback