Datum: 2009-01-17 Tidpunkt: 17:24:56 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer
flygblad  som jag ska ignorera och det är från VIKTVÄKTARNA , hade det varit för ett år sen så hade jag nog inte gjort det . MEN nu när jag märkt att det är mycket som det är socker i som har ställt till det för mig Ja även salt Jag gick från chips till popcorn  och popcorn är ofta saltade som gjorde att man samlade på sig vätska  i kroppen. SÖTNINGSMEDEL  som har gjort att man har blivit mer sötsugen det har jag kommit underfund med efter jag har slutat att dricka PEPSI MAXI  så nu är det loka som gäller MEN det ska väl också bort ! Nu försöker jag  äta efter LCHF/STENÅLDERSKOST  Det innebär att UNDVIKA potatis , pasta ,ris och bröd  och att äta så rena produkter som möjligt om ni förstår vad jag menar OCH faktiskt det går JÄTTEBRA nåt litet snedsteg gör jag fortfarande men det är inte ofta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback