Datum: 2009-01-10 Tidpunkt: 22:29:28 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer

Idag har det inte blivit så mycket skrivet här eftersom jag har jobbat  och sen har vi haft främmande om man ska summera dagen som kanske inte har varit den bästa så har det blivit   smörgås , varm korv med bröd  , färska lakritspipor  som man inte kunde låta bli
VARFÖR HAR  JAG SÅ SVÅRT ATT LÅTA BLI ????? . När  det har varit en tid när allt har gått så bra  !

Sen får jag inte glömma bort att det har varit några  bra alternativ också : en promenad , morötter ,frukt  och en bra middag som innehöll grönsaker , karrekotletter  och beasås .  Behöver jag nämna att jag kommer att börja om på allvar på måndag ,
Om det har gått mindre bra så varför blir det att man börjar om på måndag  och inte dan efter typ imorgon söndag eftersom jag tar måndag nu det är föratt jag är ledig så då har jag inte allt det där framför mig så då är det lättare att låta bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback