Datum: 2009-02-04 Tidpunkt: 21:48:46 / Kategori: Tankar \ 1 kommentarer
är avklarad idag på passet var det mestadels  backar och någon running , jag gillar backar bättre idag så cyklade jag 78 min och 2,21 mil förbrukade ungefär 500 kcal så jag hoppas att godiset är borta imorgon på vågen.

Mina SNEDSTEG IDAG :


Det var 44 %choklad  


 Jag kan tillägga att det var bara en banan som jag åt


Sen det POSITIVA idag

Thumbnail Det måste bli spinningen och maten som jag har haft med mig på jobbet idag MEN ändå blev det fel

Kommentarer
Postat av: Tomten

Tomten undrar lite...varför choklad?? Har du nu haft såå tufft att bli av med eländet, varför fylla på depåerna med choklad? fetthalten är ju hög, har ingen aaning om hur den mörka är...har däremot hört att mörk choklad är ett substitut för nåt annat som saknas i livet...

Nothing like the real thing-U2

2009-02-04 @ 23:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback