Datum: 2009-02-25 Tidpunkt: 21:01:44 / Kategori: Bilder \ 0 kommentarer
En nybadad bild på mig själv

När jag kom till jobbet så kunde jag inte låta bli att ta några bilder på mina laster som finns där :

Laster nr 1

     
   Varje dag som jag kan låta bli dessa gosaker det är en seger för mig !
Idag var det en bra dag vilket gjorde att det inte blev nånting av detta  Oj kom just på att jag glömde ta en bild på varmkorven som också borde vara med !! En del av mina kollegor gör allt föratt jag ska trilla dit dom är så snälla SÅ !!

Sen har jag en last till som finns på jobbet men mindre farlig ang. vikten och det är ATG och SVENSKA SPEL !!





Ni kan väl inte ha missat att jag har varit till frissan idag så här kommer ett par bilder därifrån Det är alltid trevligt  att gå dit  Frissan heter Maria och driver http://www.divinewebb.se/ i Piteå

 Före

Under

Efter en aning mörkare nu fattas bara ögonfärgningen men det blir på måndag !

 Dagens middag : Ugnstekt kotlett med Sambal Oelek grädde , potatis grönsaker
Det var SuperGott !Lägger in receptet under recept .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback