Datum: 2009-02-08 Tidpunkt: 20:10:44 / Kategori: Tankar \ 2 kommentarer
så hade jag tänkt gå fram och tillbaka till jobbet  och planera inför veckan som kommer men det blev lite ändrade planer för jag skulle få så dåligt samvete om jag inte gjorde en sak men det blev också ändring på så nu  har jag nyss kommit hem så nu ska jag börja planera veckans matsedel  och motion men det vet jag nästan hur det kommer att se ut isf är det värre med maten MEN jag kommer nog på nåt .

Kanske blir det fläskfilé ??

Kommentarer
Postat av: Get a grip

2009-02-08 @ 21:37:51
Postat av: Get a grip

Hej.



Jo, det är vädret som ställer till det för mig på jobbet. Det och lite sjukdom bland personalen som gjort att vi har varit någon mindre än vanligt. Nu är jag iaf hemma och nöjer mig med den motion som jag fått genom att pulsa till jobbet. Ganska jobbigt...

2009-02-08 @ 21:39:37
URL: http://skarpdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback