Datum: 2009-02-24 Tidpunkt: 21:43:38 / Kategori: Tankar \ 1 kommentarer
Så blev det en dag när jag inte har haft tid att skriva på bloggen eftersom jag har jobbat , for på träningen direkt efter jobbet kom iväg senare än vad jag hade tänkt så det blev bara 1 mil cykling  på 25 min ( förbrukade 250 kcal )för jag har knappast förbränt nånting på styrkemixen eller gör man det  ?
och efter den så fick jag mig  en SEMLA  det var en liten semla så nu är jag hemma ska göra mig en smörgås  känner att jag behöver få i mig nåt .
 Syns snart igen !

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Erika.

ALL träning förbränner, all rörelse gör att man förbränner. Olika mycket beroende på vilket sätt man rör sig. Kolla in på aftonbladets lista. Nu finns inte styrketräning med men det kanske kan liknas vid ett bodypump pass?

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/viktklubbse/article2925046.ab

Ha en bra dag.

2009-02-25 @ 07:26:04
URL: http://skarpdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback