Datum: 2009-02-23 Tidpunkt: 16:45:30 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer
så har det inte hänt så mycket  på bloggen eftersom jag har varit i stan där det har blivit två nya träningströjor sen provade jag ett par jeans i storlek 42 på lindex jag kunde ha dom men det blev inga eftersom jag sparar till jag far till stockholm eller tills i maj när jag har gått ner allt  , vilka planer jag har men det ska nog gå vägen !
Efter att ha varit på stan så blev det att jag for och sola (det behöver jag )och handla hem lite morötter behöver det om jag ska jobba dagtid !
Idag till middag så blir det grillad kotlett och sallad  det är jag som står för matlagningen idag så då blir det nånting enkelt !
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback