Datum: 2009-02-28 Tidpunkt: 14:20:03 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer

Det är avklarat med tanke på vad som händer ikväll så känns det riktigt bra att ha varit iväg iofs så var det aldrig aktuellt att ringa och stryka sig om ni nu trodde det !!.
Har varit på bolaget och köpt nån cider , ska testa  persikcider som inte ska vara så söt ,  morötter kommer jag att ta med mig så att det finns nåt bättre alternativ till chipsen . Sen om jag ska vara ärlig mot mitt samvete så borde jag kanske vara nykter ikväll vem vet jag kanske är det , det kanske inte smakar bra sist var det så sliskigt .Men den som lever imorgon får nog veta hur jag gjorde . Nu ska jag nog gå och vila en stund så jag orkar med kvällen .

Syns om ett tag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback