Datum: 2009-02-11 Tidpunkt: 18:28:57 / Kategori: Matrapporter \ 0 kommentarer
Detta har jag ätit hittills jag började med stekt ägg och bacon till frukost



 Sen har vi ett gäng morötter

 Dagens lunch Rotfruktsgratäng och choritzokorv , ja det är lite potatis i den grädde och västerbottensost för den som undrar

 Ett till mellanmål hallon med grädde , jag fyllde på mer hallon sen

 Dagens middag  blev grillad karré , sallad med fetaost och sås

Efter träningen kan det bli att jag tar en banan tills jag kommer hem då det blir ett kokt ägg kanske på en smörgås jag har inte bestämt mig än 

Kan detta ha blivit för mycket mat för min del idag ??

Återkommer efter jag har varit på spinningen  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback