Datum: 2009-02-17 Tidpunkt: 17:56:27 / Kategori: Tankar \ 1 kommentarer

gjort full dag stundvis har det varit bra och vissa gånger har jag frusit och inte känt mig alltför pigg men dan är då över få se hur det är imorgon  .Har redan ringt och avbokat spinningen imorgon ,det känns rätt men ändå inte hoppas att ni förstår hur jag menar ,Idag har det dessutom blivit lite onyttigt en varm korv med bröd till lunch och en kaka har det också blivit Man har ju ingen matlust Imorgon om jag känner mig så här så blir det att jag tar med mig kräm jag brukar aldrig annars äta det så om jag gör det nu så kan det väl inte ha någon betydelse ! Nu ska jag gå och försöka få i mig kycklinggryta !


Kommentarer
Postat av: Get a Grip

Hej.



Jag tror inte det är av träning som du blivit sjuk, man blir sjuk av virus och baciller. Däremot kan en förkylning bli värre om man blir kall eller liknande. Jag duschar alltid på gymmet och byter kläder så att jag ska slippa bli kall.

2009-02-17 @ 20:24:19
URL: http://skarpdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback