Datum: 2009-02-16 Tidpunkt: 22:19:15 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer
efter en lugn arbetsdag det var nog tur det eftersom jag inte känner mig riktigt kry .Har nog lite feber för jag har börjat frysa igen , Det blir väl att krypa under täcket och en filt snart .Jag gillar inte det här jag brukar aldrig bli förkyld men nu har jag varit det två gånger på kort tid kan det bero på att jag rör på mig betydligt mera nu än tidigare. Det som är det tråkiga att man inte har någon matlust tidigare när jag var sjuk  så blev det att jag åt kräm och korvskivor men det kan jag väl inte göra nu eller kan jag det ??

Ger mig för ikväll eftersom bloggen går så segt  hoppas att det flyter på bättre imorgon .

Go`Natt
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback