Datum: 2009-12-29 Tidpunkt: 22:37:08 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer

Har inneburit jobb  som vanligt och efter det så blev det att jag och min fd sambo gick  ut på en riktig kall promenad man kanske borde sätta en gräns på när man inte ska gå ut för det var inte skönt på kinderna men men det kändes bra att ha varit ut iaf. och imorgon blir det en träff på step in och sen blir det ett spinningpass på torsdag det är nog bra inför nyårsfirandet !

Sen får man hoppas att jag får ett samtal från vaktmästaren att dom går med på att skruva upp värmen i lägenheten det är så kyligt och kallt nu blir det nog att krypa under täcket så jag säger bara

GoNatt  och sov så gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback