Datum: 2009-12-11 Tidpunkt: 22:05:39 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer
Kan man göra så här sov himla oroligt inatt vaknade iaf. att det small till men jag brydde mig inte just då om vad det kunde vara så jag somnade om och vaknade betydligt senare än vad jag hade tänkt mig . När jag kom in i rummet så ser jag att min lilla julgran hade tippat , jag misstänker att det är någon som har varit lite nyfiken på den
 Så nu är frågan kommer Tomten till mig eller får jag klara mig utan han i jul ja vi får väl se vad som händer !

På jobbet så gick det bra att vara utan godis men nu närmar det en jobbarhelg och ett besök på havsbadet (wallmans ) får följa med exet och hans företag så det blir nog trevligt får vi hoppas !

Har klippt till han nu ikväll han började bli lite långhårig men inte nu längre ! 

Nu ska jag nog fortsätta och se på tv snart idolfinalen vet ni !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback