Datum: 2009-12-31 Tidpunkt: 09:56:11 / Kategori: Tankar \ 2 kommentarer
http://i.blogg.no/400x492/http:/lindahaakonsen.blogg.no/images/fyrverkeri_1230738090.jpg Innan jag börjar mitt nyårsfirande så ska jag hinna med ett spinningpass det är alltid en bra början på en dag/kväll innebär god mat , lite snacks och sen får man inte glömma att det blir nog nån cider idag men men det är en arbetsdag imorgon typiskt men jag ska nog inte klaga eftersom jag var ledig juldagarna och sen har jag gångavstånd till jobbet det är tur det !

Gårdagen var jag på step in och den mätningen visar att jag sen sist har gått ner 1 kilo och det är bra med tanke på att det har varit jul . Jag skulle föra matdagbok och det gick bra 2 veckor , slutade när jag var till pappa på julfika  men blir det en sån dag igen så ska skriva ändå och se på helheten istället

Har dessutom anmält mig till en kurs på step in  viktminskningsyfte (måste få lite press på mig själv)


Gott  Nytt Hälsoår
Erika

Kommentarer
Postat av: Anki

Gott Nytt År och ha det så trevligt ikväll :)

2009-12-31 @ 15:17:00
Postat av: Tomten

Puuh...ännu ett år till handlingarna...

Tomten önskar ett gott slut & Gott Nytt 2010.

2009-12-31 @ 16:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback