Datum: 2009-12-07 Tidpunkt: 22:48:49 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer
Så for jag på step in inte föratt träna utan att träffa Linda . Vi pratade om månad som har varit och inte har det gått bra eller så hemskt var den inte mer muskelmassa men även mer fett och det var mindre bra !
Men iaf. så kom vi fram till att jag ska börja med veckovägningar  och det blir fredagar i fortsättningen och det är föratt släppa fokus på vågen! 

Träningen  På step In ska jag försöka träna 2-3 gånger i veckan ! 


GODIS  Där ska jag dra streck varje gång jag lyckas utan att ta nån och berömma mig själv

En sak till som vi bestämde det var att jag ska skriva ner allt som jag äter och ta med mig till nästa gång vi träffas och det blir under mellandagarna

Matplaneringen  som jag gör ska jag bli bättre att följa och ska äta så "rena " produkter som möjligt om ni förstår vad jag menar

Vad får jag  ?

Större kläder
Kommer närmare mitt mål
Man känner sig gladare över att man snart är på banan igen !


Oj så långt det blev det var inte likt mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback