Datum: 2009-08-24 Tidpunkt: 21:45:52 / Kategori: Tankar \ 1 kommentarer
Thumbnail Ja då har man varit på höstens första pass  o det kändes riktigt bra att ha varit iväg och dagen har gått bra ang. maten Tänker mycket på vad  pulvret har kostat mig så det är ju inte värt att kasta bort det på godis eller annat som vi har på jobbet MEN imorgon blir det att ta med nåt mer mellanmål för banan ,äpple och morötter var för lite och så fick jag lite huvudvärk så jag misstänker att jag har ätit för lite  

Nu är det bäst att göra nå nytta är hemma innan det är dags för att gå i säng 

GoNatt i förväg ! 

Kommentarer
Postat av: Mia

Prova dricka mer vatten. Det kan vara det som orsakar huvudvärken :)

2009-08-24 @ 22:46:43
URL: http://skarpdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback