Datum: 2009-08-13 Tidpunkt: 20:48:14 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer

Om man ska sammanfatta  dagen så är jag glad över det jobb som jag men vissa dar vill jag bara kräkas åt det men idag var det alltså bra FÖRUTOM dom frestelser som finns där fika och godis  vi får väl se vad vågen visar imorgon .

Har funderat på att gå med   i en viktminskningskurs så att jag får mer stöd och komma igång med maten och träningen  som har varit si o så med den sista tiden men då är frågan om man ska gå på korpens xtravaganza , stepin´s prenetsprogram eller det hederliga viktväktarna . Ska på step in på måndag så då blir det att fråga om deras program  .

Är det nån som har nån erfarenhet av dessa program ja viktväktarna känner jag till själv men dom andra två


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback