Datum: 2009-08-04 Tidpunkt: 22:53:00 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer

Och det beror på att jag har varit mycket på stugan och njutit av solen , Det är inte så många dar kvar tills man börjar om .  Och imorgon har man blivit bjuden på att komma till jävrebodarna, katten skulle få följa det gillar jag !  Så det är bara att hoppas att det blir fint väder och enligt http://www.yr.no/ skulle det  bli det så det är bara hoppas att det stämmer .

Sen kan tillägga också att det inte har blivit så mycket motion i veckan och det beror på att jag far  tidigt och kommer hem sent på kvällarna !

Innan jag går o lägger mig så kan jag bjuda på några kattbilder



Har fått lite konkurrens om vissa saker :

 solsängen

 tvättstället


Syns imorgonbitti när det är dags för morgonvikten

GoNatt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback