Datum: 2009-08-21 Tidpunkt: 22:59:12 / Kategori: Tankar \ 1 kommentarer

Så blir det att börja 2dagars kur med prenet go http://prenet.se/ man ska dricka 5 gånger om dagen och var 3dje timme föratt sedan dricka det en gång per dag , Det kanske är ett bra sätt att komma igång med viktminskningen  .  Och man  kanske inte ska börja på en helg på men jag är  ledig och slipper utsätta mina kollegor för mitt humör om det skulle fara åt fanders för jag misstänker att det kanske gör det .

Det var lite om vad som väntar mig imorgon Håll nu tummarna att jag fixar det !


Kommentarer
Postat av: Cathrin

jag håller alla tummar och tår!!! Du fixar detta, det vet jag =D

2009-08-22 @ 09:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback