Datum: 2009-08-22 Tidpunkt: 23:01:47 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer
 Med prenet go pulver   och det har gått bra , har dessutom varit till min bror och svägerska och hade med mig en omgång "måltid" och det gick bra hann berätta vad jag höll på  med så det blev inget framplockande av fika och kaffe är det ingen idé att bjuda mig på , har inte lärt mig att dricka det än .

Nånting som jag har märkt med detta pulver är att man har fått gå oftare på toaletten men det sa Linda på step in att det kommer man att göra så nu är det en heldag kvar sen får man börja tugga igen

Nu ikväll så har jag varit hemma och tagit det lugnt och sett lite på friidrott jag o katten


Alldeles strax ska jag nog släcka ner om jag inte fastnar framför tvn

Go`natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback