Datum: 2009-08-17 Tidpunkt: 23:43:06 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer

Har varit på  step in idag och gjort en biamätning och där fick jag veta som jag redan visste och det är att jag har gått upp nåt kilo sen sist så nu till helgen är ledig så då  ska jag prova deras prenet program och byta nåt mål mat  mot pulver  om jag nu fixar det har varit emot sånt men det är kanske värt det bara man kommer igång så kommer nog resten med tänket som jag har nog tappat under vår/sommaren Men jag vill inte att det ska bli några mer kilon på vågen än vad det har blivit hittills .

Men har varit på  ett kalas hinnan jag började jobba så nu blir det att gå och lägga sig så att man orkar höra väckaren imorgonbitti

Go`Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback