Datum: 2009-08-23 Tidpunkt: 22:11:00 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer
 Har väl inte hänt så himla mycket jag har druckit mina  pulvermåltider  så from imorgon så får jag äta en riktig måltid och det blir nog att jag tar dom på jobbet   va mer har jag gjort idag jo planerat så gott som hela veckans matschema som inte är så svårt när det handlar om en måltid per dag   sen har jag tänkt att ta mig ut på nån promenad  kanske blir det nåt motionsimpass vi får se hur jag känner mig .

Ja mitt fd har varit hit o sett formel 1 eftersom hans boxer har gått sönder så han tog med sig kortet och såg det här  Det var synd att det inte blev någon riktig strid för då är det spännande att se  Någon tvättmaskin har jag också hunnit med

Det var min söndag idag  va har ni gjort själva då ??
 
GoNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback