Datum: 2009-08-11 Tidpunkt: 22:25:10 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer
För ett  tag sen så jag har hunnit med att äta middag idag blev det köttfärsröra med västerbottensost och  lite efterätt blev det också  hallon med glass  jag ska inte ta upp vad jag har hunnit med att äta på jobbet men det är inte bra iaf. Jag har hunnit med att sitta ute på balkongen och fota himlen när det var som mörkast
 så nu regnar det inte  vi får väl se vilket  väder det bjuds på imorgon !



Måste bara få skriva till någon

Du  kommer att klara det   för jag tror på dig !!

Och till mig själv

Vi måste tillåta oss att misslyckas mer än en gång .
Det ger oss förutsättningar
att lyckas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback