Datum: 2009-04-08 Tidpunkt: 21:04:20 / Kategori: Tankar \ 1 kommentarer

Har inneburit en stressig dag på jobbet och när det är det så blir jag nästan lite otålig det får mina arbetskamrater känna av men jag har lärt mig  så jag brukar berätta varför jag blir lite sammanbiten Det är nånting som jag måste jobba med  att kunna vara lugn sen har det väl också med att göra att vissa gånger får man äta så sent det kan ju också ha en bidragande orsak till att jag blir på dåligt humör .På det sättet så saknar jag min förra arbetsplats

Lägenheten som jag var o tittat på idag föll mig i smaken stort kök , stor kyl och frys 1 stort badrum + 1 liten toa Minus på denna lägenhet måste vara att det är  mindre balkong och inflyttning from 1/7 men men det tål att funderas på.


Kommentarer
Postat av: Pitetjej [FOTOBLOGG]

Var är det lägenheten ligger? Är det mitt i, eller utanför stan?



Kram /Erica

2009-04-08 @ 23:29:37
URL: http://pitetjej.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback