Datum: 2009-04-16 Tidpunkt: 19:53:18 / Kategori: Tankar \ 1 kommentarer
Så har den varit hemsk  men jag har klarat mig från GODISET  men däremot blev det en korv ist. och några frukter  så nu väntar jag på att en jobbarkompis kommer hem så ska vi ut på en kvällspromenad , det ska bli skönt  men det blir nog att ta täckbyxor så att man inte fryser .

En sak till som har hänt idag det är att jag har skickat in kontraktet ang. lägenheten och ringt om tvättmaskinen som var i lägenheten så den fick jag köpa .Flytten kan bli tidigare eftersom i slutet av denna månad får dom veta när deras mamma kommer in på boende så kanske blir det en månad tidigare  hoppas kan man göra !

Kommentarer
Postat av: Erica

Låter härligt med en promenad :)

Jag och Lucky var ut på en långpromenad lite tidigare i eftermiddag. Jättehärligt :)



Vad härligt med tvättmaskin i lägenheten. Blir lite avundsjuk ;)



MVH /Erica

2009-04-16 @ 20:11:18
URL: http://pitetjej.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback