Datum: 2009-04-29 Tidpunkt: 23:31:12 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer

Det kan jag vara eftersom jag har klarat mig från att ta en godis det enda som jag kanske ska vara lite missnöjd med det är att det blev nån extra ostskiva. Men jag ska erkänna att det var jobbigt en stund på eftermiddan med godissug men jag klarade mig iaf. och det ska jag vara glad för Men då hade jag ju också en kompis som satt på min axel som blängde på mig om jag skulle ta nånting som jag inte ska göra . Jag hoppas att hon fortsätter att sitta där !!(hihi)
Sen har jag skrivit min andra dag matdagbok  och jag tror att jag har kommit ihåg allt .

Imorgon är det en ny dag och dessutom Valborgsmässoafton då brukar det innebära en cykeltur och se kanalsimmet och dricka nån cider vill inte bli påmind om förra året eftersom min kväll tog slut vid 22.30 tiden då var jag hemma så går det om man sitter stilla ute vid en brasa o inte rör på sig men det ska inte upprepas imorgon eftersom jag har tänkt att vara NYKTER !! Jag ser framemot nästa vecka istället då min bror fyller 40 och då har jag tänkt att få mig en cider .
 Det är inte bara bror som fyller denna månad utan det är många fler i min närhet som fyller så  nån tårtbit kanske det blir om jag nu inte står över för det borde jag göra så att man blir av med sockersuget igen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback