Datum: 2009-04-19 Tidpunkt: 20:14:11 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer
med en promenad till jobbet  där jag var ett tag där blev jag hämtad sen for vi  till mina "svärföräldrar " det är första gången jag var dit efter  jag har beslutat att bryta upp  och medans vi var där så ringde brorsan och ville att jag skulle komma och se om jag behövde några saker till lägenheten där fanns det lite saker spegel, trådhylla , tavlor fönsterlampor , sängbord nån gardinstång fick jag med mig därifrån allt sånt är värdefull . Efter det så blev det att jag for tillbaka och åt middag sen blev det att vi for en snabbsväng till pappa och fikade jo jag fikade så nu har jag berättat det

Imorgon ska jag fara och se på en bokhylla som jag har varit sjuk om länge sen är det en soffa jag behöver men det är bara att hålla utkik så hittar man säkert nån om int en tillfällig en .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback