Datum: 2009-04-07 Tidpunkt: 23:07:01 / Kategori: Tankar \ 1 kommentarer
 Tips på belöningar
Det skulle jag behöva funderar på att hitta på nåt för varje ½ kilo jag går ner  tills jag väger 57 har ni några förslag vad jag kan hitta på alla tips är välkommet !

Ska nog gå och lägga mig nu för om jag känner mig rätt så kommer jag att vakna tidigt föratt se om jag har fått nåt mail från pitebo ang. en lägenhet HÅLL TUMMARNA så att jag inte behöver bli besviken !
Isf. om jag får ett då ska jag försöka få komma och se på den imorgon innan påsken är här !

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Erika.

Jag håller också tummarna för dig och lägenheten.



Angående träning så ska man lyssna till kroppen men även lyssna till instruktören. När man är instruktör för gruppträning rättar man HELA gruppen om någon gör fel. Oftast går man inte fram till den personen direkt, om det inte är gräsligt fel, utan man säger till gruppen att tänka på raka ryggar osv.



Ta för vana att alltid tänka att instruktören kanske menar dig. Använd speglarna och titta på kroppen. Vrid dig om ifall det inte finns speglar runt om. Det är jätteviktigt att man gör rätt, fråga instruktören innan passet om du är osäker. Då kanske han/hon tittar extra mycket på dig under passet och kan ge feedback när passet är slut.



Lycka till.

2009-04-07 @ 23:41:50
URL: http://skarpdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback