Datum: 2009-04-14 Tidpunkt: 19:26:02 / Kategori: Tankar \ 1 kommentarer

som jag ville ha mest utav allt den fick jag så nu ska jag bara vänta på att få kontraktet hemskickat sen är det klart att jag blir stadsbo. Det kommer att bli en stor omställning för mig att bli ensamen efter en så lång tid tillsammans . 
Sen misstänker jag att det blir en jobbig tid känslomässigt fast det är jag som vill detta men jag är övertygad om att det blir till det  bättre . Så nu blir det att spara pengar o börja köpa grejor till lägenheten så man inte får allt på en gång det låter väl ganska vettigt !


Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis!



Hoppas att du kommer att trivas. Det blir tomt när man blir ensam, även fast man velat det själv, men det är också skönt. Det går upp och ner.

2009-04-15 @ 12:00:56
URL: http://skarpdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback