Datum: 2009-04-15 Tidpunkt: 22:51:40 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer
Ändå spårade det ur och då handlar det förstås om lösviktsgodiset men det dröjer inte länge så ska vi sluta med det jag vill att det ska vara imorgon vi  ska göra det , OJ vad ni ska bli less mitt tjat men det är jättestort problem för mig när jag har så dålig karaktär . Nånting som är lite positivt det är att Jag har iaf. varit ute på en promenad innan jag började idag så det känns bra !

Sen kom det ett brev med ett hyreskontrakt till min nya lägenhet  det gick snabbt måste jag säga eftersom jag tackade ja till den igår så nu är det bara att skicka in den sen är det klart så nu är det bara att börja spara och göra så många fynd som möjligt .

Det är väl det som har hänt idag .

Jo måste bara tillägga att det är bra med MSN  eftersom det kan göra att man får sån bra kontakt med dom som bor långt borta Det är jag glad över eftersom jag är så dålig på att ringa och höra av mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback