Datum: 2009-04-06 Tidpunkt: 16:36:06 / Kategori: Tankar \ 1 kommentarer

Så har jag gjort lite blandade saker har varit och fått ansiktsbehandling, det var himla skönt att bli ompysslad  efter det så blev det bara hem en snabbsväng föratt fixa till håret innan det blev dax för en ny biamätning och den visade att jag hade gått ner 1,5 kilo på 4 veckor men det visste jag nästan .

Sen har jag varit o sett på en lägenhet i stan eftersom vi ska separera  det är så otroligt jobbigt känslomässigt men det kanske är föratt jag har funderat på det längre tid och när jag väl har tagit upp  det så blir blir det en otroligt lättnad att jag äntligen vågade  så det blir en del tårar för mig just nu MEN det som är bra det är att vi är kompisar och att vi kan skämta med varann och vistas i samma bostad !
Det är väl det som har hänt i dag i Erikas liv

Jag kan tillägga att idag blir det ingen promenad eftersom min mage inte mår så bra. Men imorgon blir det nog en promenad till och från jobbet .


Kommentarer
Postat av: Erica Pettersson

Hej!



Svar: Ja, nu kan våren komma! :) Hade all snö som genom ett trollslag tinat bort tills imorgon, hade det inte gjort mig något :)



Styrkekram /Erica P

2009-04-06 @ 19:47:50
URL: http://pitetjej.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback