Datum: 2009-04-21 Tidpunkt: 22:15:13 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer
så har det inte hänt så mycket är på bloggen o det  är föratt när jag slutade så for jag till svägerskans föräldrar o tittade om det var nånting jag behövde till lägenheten en rumsmatta fann jag där  sen har jag varit o tittat på min arbetskollegas hundvalpar  gu så gulliga dom är  efter det så blev det dags för en sen middag  och idag blev det potatis , lax och romsås.
Jag börjar få dåligt samvete att jag inte ha tränat som jag vill det enda som har blivit det är några promenader på den senaste tiden måste ta mig i kragen o komma igång igen . Vad tycker ni om det ??

Imorgon blir det att hämta bokhyllan sen är det en soffa jag skulle behöva .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback