Datum: 2008-11-21 Tidpunkt: 17:54:32 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer

Är hemma igen efter en arbetsdag som kändes dubbelt så lång än den brukar men till slut blev det helg
iallafall så nu ska  man snart äta  .Då kanske man får lite ny energi känner mig helt knäckt .

Annars har dagen gått bra inga "snedsteg" hittills iallafall  det kan nog bli nog fler i morgon är jag rädd med tanke
på att man ska upp till Haparanda och någon gränsliggande stad vad den heter vet jag inte !!

Sen är det tänkt att vi ska studera vad vi har köpt vad det då kan innebära ?
Det blir inga cider iallafall för det innehåller för mycket socker så är det någon som har några bra tips att
dela med sig till mig vad man ska dricka  förutom att låta bli ,det vore igentligen det bästa men det vill jag inte riktigt  heller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback