Datum: 2008-11-23 Tidpunkt: 01:22:51 / Kategori: Tankar \ 1 kommentarer
Har nyss kommit hem om jag nu ska sammanfatta kvällen så blev det nån varmchoklad med minttu ,päronvodka , finncream , lite chips och det nyttigaste som jag petade i mig på kvällen var morotsstavar som jag hade med mig det var ju bra för då blir det inte lika mycket chips , det käns så bra att ha  med sig !

Jag vill inte veta vad vågen visar imorgon men jag har gått rätt så mycket idag men eftersom det är jag själv som har
ställt till det för mig så kan jag ta den här smällen !!!

Nu ska jag gå och lägga mig !

Kommentarer
Postat av: riggan

NÅN gång måste du väl få "slarva" till det...F.ö så får du nog plocka fram skidorna nu..med tanke på vad som har trillat ner blir det nog lite svårgått.. Men fortfarande så är du alldes förbaskat duktig !! DD:rapport.Inga satta..kram..

2008-11-23 @ 19:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback