Datum: 2008-12-04 Tidpunkt: 22:18:24 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer
Som jag far på träning så är det en seger för mig eftersom  jag har inte varit den personen som har hållt på med träning . Jag har väl funderat i flera år på att börja men har inte vågat men då i somras (juli ) så nappade jag på en annons om en träningsgrupp då hade jag gått ner 25 kilo men har stått stilla på samma vikt sen januari så jag fick tips om att prova äta efter stenålderskosten  och det gör jag nu , jag tycker att det funkar bra nån gång gör jag väl ett snedsteg men det är inte ofta !

Vad innebär då stenålderskosten ? Jo man ska undvika bröd ,pasta , potatis, ris , alltså kolhydrater med andra ord  och äta rena produkter kött, fisk grönsaker  grädde cr.fraich och inga lightprodukter MEN  det gäller att hitta en balans och att inte överäta ! Det måste jag jobba med att hitta en balans som passar mig så att jag inte äter för mycket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback