Datum: 2008-12-01 Tidpunkt: 15:14:41 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer

Sen jag började med stenålderskosten så är jag mindre sötsugen om man nu inte fuskar nån dag ! Och det har nog med att jag drack ganska mycket pepsi Maxi tidigare och den är sötad vilket  gjorde att man ville ha mer socker för det är ju det  .

Det är samma sak med vitt bröd det  är inget bra alternativ til frukost , man blir hungrig fort
Nu äter jag bacon och ägg till frukost och det stoppar jag mig  ganska länge på .

Nånting som jag också hade svårt med i början  det var att det inte skulle vara några  lightprodukter, som tidigare viktväktare så skulle allt vara light  men överdoserar man inte så går det också bra, jag försöker att träna så det kan ju också göra sitt att man kan välja några fetare alternativ eller ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback