Datum: 2008-12-27 Tidpunkt: 19:59:49 / Kategori: Mina framsteg \ 1 kommentarer

Den 10/11 så har jag gått ner 2,8 det blir ca ½ kilo i veckan så det är jättebra  det går  iallafall åt rätt håll MEN vissa dagar är svårare än ändra men det är bara att ta nytta av misstagen som man gör  och sen är det bara att försöka att undvika att hamna  i sådana situationer eller vara förberedd och planera det är också en stor del om man ska lyckas !!
Jag känner att jag är på väg att lyckas men fortfarande gör  snedsteg fastän man vet att man skulle ha låtit bli  MEN huvudsaken är man lär sig nåt av dom .


Kommentarer
Postat av: Get a grip

Hej igen.

Jag är ganska nöjd med min kropp nu faktiskt. Jag går inte ner i vikt just nu för jag tränar väldigt mycket men jag känner att kroppen formas om. Jag blir smalare men vågen står rätt stilla. Jag är 169cm och väger 64kg.



Jag skulle vilja lära mig mer om LCHF, jag har svårt att ta till mig det faktiskt.

2008-12-27 @ 22:42:05
URL: http://skarpdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback