Datum: 2008-12-30 Tidpunkt: 22:46:52 / Kategori: Mina framsteg \ 0 kommentarer

Det är när jag   fattade vad jag har gjort under dessa 3 åren JAG kom på  det bara för nån månad sen  att jag INTE har så långt kvar tills jag är  i mål GIVETVIS beror det vad jag gör nu men jag struntar inte i det nu när jag  är nästan uppe  på toppen  .Man har räknat points ja va man då ha gjort men det är skönt att slippa det utan det lär sig bara att äta lagomt mycket och att få bort SÖTSUGET  och det försvann igenom att jag slutade med pepsin om man nu inte tar nån godis eller nåt  annat sliskit så att man får mersmak.  Man har väl varit så fixerad att man har varit överviktig att man inte har märkt att man har gått ner förrens nu och det känns så HIMLA SKÖNT !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback