Datum: 2008-12-21 Tidpunkt: 21:59:45 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer

Det blir bara promenader som gäller i veckan med undantag för  onsdag och torsdag då jag ska jobba jag vet inte när jag jobbbade en julafton sist men det har nog förekommit .                                                                                                            

Och matschemat gör jag inte i veckan då det blir en hel del julskinka  och till den blir det omelett  . Man kan skriva in det i efterhand om det inte blir alltför många felsteg Men det blir ganska så avslöjande om jag inte uppdaterar är så förstår ni varför då är jag inte nöjd med dagen !!!!. MEN en sak som jag ska ha i bakhuvudet det är blir det för mycket sötsaker så brukar jag få huvudvärk  så det  är en  bra anledning att låta bli eller vad säger ni ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback