Datum: 2008-12-30 Tidpunkt: 20:47:55 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer

Det innebär BESLUTSÅNGEST för mig Jag vet hur jag ska börja dagen och det blir med en promenad på 1½ timme totalt men det kan nog bli en paus där emellan för visst får jag räkna hela tiden ? Till Middag blir det file eller kyckling och till det blir det rotfruktsgratäng eller så blir det ugnsrostade grönsaker (det vore ett  bättre alternativ ) och sås .MEN då kommer kvällen det är då problemen  att komma ska man eller ska man inte  ja dricka alltså Ena delen av mig vill och den förnuftiga delen av mig säger NEJ MEN samtidigt så är det NYÅRSAFTON ska man inte få släppa lite på ordningen då Jag tycker det men är det värt det  iofs jag kommer inte att gå upp så himla mycket . Sen var det är med tillbehören ,jag brukar ta med mig morötter och varva det med chips och vad det då kan finnas så blir det mindre onyttigt MAN kanske ska låta bli att ta något överhuvudtaget det är lättare då SEN måste jag tänka på morgondagen när vi har INVENTERING på jobbet hur man då kan lägga det  på NYÅRSDAGEN men dom tänker nog på oss att vi inte ska dricka så mycket så dit blir det mest troligt en PROMENAD  hur som helst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback