Datum: 2008-12-05 Tidpunkt: 18:54:35 / Kategori: Tankar \ 1 kommentarer
Hemma efter ännu en arbetsdag med en kollega som stoppade en dajm under näsan på mig jag kan berätta att den luktade gott  Dom försöker göra så att  jag ska trilla dit  för då skulle dom må väl  men det gick inte för jag  hade andra planer  och det var vad jag skulle äta till middag jag kan ju berätta att det var inte det bästa alternativet men jag orkade inte laga mat bara åt mig själv så därför blev det Golden sen  for på jobbet och åt sen for jag hem så nu sitter jag är  !
Har nog tänkt att se Idol om jag nu inte somnar framför soffan !

Kommentarer
Postat av: Fru Therese ♥

Hej!



Vi har inte riktigt bestämt oss, men preliminärt den 21:a (en söndag), och så åker vi hem den 2:a januari. Så det blir ca 12 dagar :)

2008-12-05 @ 22:28:25
URL: http://sissyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback